8/31/11

Ikke en sang

Billedet er fra sommerferien fra min tur til Korea. Det har ikke nogen speciel relevans for i dag, eller hvad jeg skriver nu, andet end at jeg har været i godt humør i dag og stadig er det. Vi har idræt i dag som jo ellers ikke er mit subjekt of choice. Jeg er sikker på, at min krop er helt død i morgen. Jeg hader hader hader at løbe. Men det gik. Og så er der nogle køller fra min klasse, der insisterer på, at vi skal bruge 25.000-30.000 på vores studentervogn; det er jo helt hen i vejret. Så er der introfesten på fredag, årets første fest, som jeg glæder mig hammermeget til - der kommer man jo udklædt og får alt sit tøj fucket, fordi alle løber rundt med sprittuscher. Jeg har fået meldt mig som frivillig til ungdomsfilmfestivalen OREGON, og helst ud over forventning har jeg fået lov sammen med Amanda at lave den dokumentarfilm, der skal, well, dokumentere festivalens eksistens. Og det var såmænd dagens opsummering. Ikke poetisk, ikke smuk, jeg skulle bare have lidt fra hånden.