8/15/11

GEEZ!

Efter alt for mange problemer med Blogger, har jeg endelig (med lidt hjælp) fundet ud af at få ordnet mit problem med manglende tekst i mine indlæg. Ikke at jeg går ud fra, at der har siddet nogen og revet sig i håret, fordi jeg ikke har opdateret, men fordi jeg selv har været an smule frustreret over ikke at kunne 'tekstuelt' afløb, om man vil. Medens jeg har været ude af stand til at blogge, er det jo ikke fordi, jeg har lavet noget, jeg ellers ikke ville have lavet. Det har været sommerferie, så jeg har spillet en masse Playstation, stenet time efter time på FunnyJunk, set og genset en masse film. Jeg har fandeme næsten glemt, hvordan man udtrykker sig. Det er ikke engang en overdrivelse, jeg har ikke lavet ret meget, der har været intellektuelt eller tankevirksomhedsudfordrende i sommerferien. Det er faktisk så slemt at jeg næsten har mistet evnen til at formulere mig præcist, som jeg ellers plejer at være så stolt af at kunne. Her til aften har jeg kløjes så meget i mine sætninger, at det næsten var helt pinligt; men nu starter jeg i skole på onsdag, så mon ikke det bliver bedre derfra?