6/8/11

The fight is on!

Jeg er til historieårsprøve. 24 timer har jeg. Jeg har trukket Kolonialisme og imperialisme. Det er ikke fordi, det er øredøvende svært, jeg har bare lyst til at lave alt andet lige nu. I morgen skal jeg op 10:42. Forhåbentligt kommer min far snart hjem, så han kan drysse lidt inspiration i hovedet på mig. Jeg har allerede holdt to pauser for at spille Super Smash Bros Brawl. Ja, min disciplin er ikke i top, men i det mindste forsøgte jeg da at lave en plan. Jeg må indrømme, lige nu blogger jeg kun for at distrahere mig selv lidt. Og måske også for at få fingrene lidt igang i håb om, at lige pludselig, så sidder jeg og skriver om Lobengula og hans land, der blev snydt ud af hænderne på ham. Men sandsynligheden taler ikke for det. Faktisk så taler den mere for, at jeg om lidt rejser mig og går ned og checker køleskabet for eventuelle madrester eller noget andet, der kan holde mig beskæftiget bare en lille smule længere. Jo. Det vil jeg gøre.