6/8/11

Lobengula

Mit hoved har facon som en halvmåne. Jeg er rød ved tindingen, fordi jeg hele dagen har lænet mit hoved op af min hånd, ja, fordi historie ikke er så skide spændende. Og dog. Hvis det ikke var tvunget på A, så havde jeg nok tage det alligevel. Det her er endnu et tomt indlæg uden noget poesi ellers dets lige, uden nogle beskuelser af livet; jeg keder mig mig bare og trænger til at skrive lidt. Eller det er jo noget pis, for jeg har ikke lavet andet i dag end at skrive synopsis og spille Wii. Jeg trænger bare til at lukke op for tankerne og skrue de kreative filtre af. Ikke engang vel, fordi det er jo ikke fordi, jeg ikke kunne klare mig uden. Så jeg trænger vel ikke til det. Jeg har måske bare lyst. Og i denne her måned bliver min blog altså fyldt med dårlige webcambilleder af mig. Det gør den fordi jeg er selvoptaget, fordi jeg ikke har noget kamera, fordi jeg ikke vil bruge andres billeder, fordi det styrker min selvtillid, fordi jeg er en douchebag, fordi jeg kan, fordi det generer dig. Fordi jeg er ligeglad. Pick or. Or don't.