6/5/11

Hvis jeg kunne

I to dage har jeg gået rundt og tænkt, at jeg ville skrive et blogindlæg. Men det er svært at være poetisk, når man mest af alt bare gerne vil være stille. Jeg skal ind til byen i morgen, ind til indre by og hypnotiseres. Jeg har lyst til at tro på det, fordi min mor bilder mig ind, at det er rigtigt, men jeg ved det ikke. Jeg har ikke hørt noget dårligt om det, men jeg har bare svært ved at håndtere det; jeg er ikke rigtigt overbevist. Håndtere. Det er ikke det rigtige ord, for jeg kan sgu knapt håndtere noget disse dage. Disse. Det er til gengæld et fint ord. Folk bruger det ikke rigtigt i talesprog, og det er en skam. Det gjorde Henning Jensen. Jeg så en dokumentar om Henning Jensen, og han siger disse og dette, og det er så lækkert at høre på. Jeg ville ønske, jeg kunne klemme bare en enkelt smuk tanke ud af hovedet, men det kan ikke lade sig gøre i dag. Jeg er allerede gået på sommerferie. Eller dvs. jeg har bare allerede lukket ned. Jeg har faktisk ikke rigtigt skænket det en tanke før nu, at jeg skal til samfundsfagseksamen om en uge. Jeg burde gå i gang, men der er bare så meget andet, jeg hellere vil. Jeg vil hellere hypnotiseres.