1/13/11

im in ur grid, killin yo gay pimp

Endelig fik jeg taget mig sammen og fik set Tron. Og jeg er faktisk positivt overrasket... tror jeg. Historien var selvfølgelig hæslig Hollywood-pladder, men jeg blev dog positivt overrasket over elementer som homo-pimp-karakteren og de to (om ikke flere) hotties, der totalt brød gennem toppen af babe-skalaen. Jeg kunne dog godt have tænkt mig at se bare lidt mere af verdenen. Jeg forventede en fed, virtuel verden, og desværre var det lige præcis det, jeg fik. Jeg blev ikke overrasket over den verden, der blev bygget op, og det var jeg lidt skuffet over. Jeg ville gerne have været suget helt ind i det, jeg ville gerne have set uforventede ting - og det gjorde jeg ikke trods opreklameret 3D. Men ak, det var oplevelsen værd. Popcorn fight og stædige billetmaskiner - alt lige så var det da en aften, der var det værd.