9/11/11

Du er ikke alene

HA! Så er jeg kommet hjem fra DR Byen, en time live på Tværs på P3. Det var så smadderfedt, meget sjovere end jeg troede, det ville blive. En totalt positiv oplevelse. Jeg har kun fået god respons, tonsvis af beskeder inde fra P3 sms'en, og jeg er helt rørt over, at jeg har kunne inspirere og give mod til nogen ude i Danmark. Jeg burde skrive noget, der rammede udsendelsen pænt op, men lige nu er jeg mest af alt træt; jeg har haft min smukke kæreste på besøg hele weekenden, og jeg har kørt på et rus af glæde hele weekenden og håber på at kunne undgå en nedtur, når jeg skal tilbage i skolen. Ah, jeg er så stolt, så stolt. Det har været så lidt at give for mig, og jeg har hørt fra så mange, for hvem det har betydet rigtig meget at høre min historie, og lige pludseligt er der bare ting, der giver mening igen. Jeg er rørt over at vide, at jeg har ramt bare én. Hvis jeg rammer bare én, så er det mission accomplished. Nu er jeg bare så heldig at have ramt flere mennesker i hele landet. Jeg kan gå lykkelig i seng i dag.