9/28/11

Kkort ppå hhånden

Jeg er ikke bange for noget, for der er ikke noget at være bange for. Jeg siger til dig, som jeg siger til alle: Jeg har ingen selvværdsproblemer, fordi jeg ved, at jeg er det bedste menneske i verden. Jeg har styr på det, jeg kan alt, jeg ved at. Og detfor bliver du også bare nødt til at stole på mig, når jeg fortæller dig, at selvfølgelig skal vi to være os for altid. Der er og vil aldrig være noget galt for at planlægge fremtiden; det ville være galt at gøre alt andet. Hvis vi ikke regnede med, at vi skulle blive sammen altid, hvad fanden skulle vi så med hinanden? Når vi ses så sjældent som vi gør men stadig holder tæt ved, så er det fordi, vi er noget specielt. Eller også er det fordi, vi ikke ville kunne holde hinanden ud, hvis vi var sammen hele tiden, men jeg vil nu nok vælge at satse på det førstnævnte. Vi er ikke en film, en ligegyldig bog, vi er virkelighed, så der er ingen odds. Intet der taler for eller imod, vi kommer til at gøre lige præcis, som vi vil. Ikke som nogen bog eller film forudser, at vi bør handle. Der står intet i vores kort, og vi bestemmer selv vores hånd. Vi skriver selv vores historie.