9/7/11

It's simple:

Some men just want to watch the world burn. I dag så jeg for første gang The Dark Knight. Det var på tide, og den var god, så jeg så den to gange i træk. Jeg har haft en hektisk dag, en hård dag, og bare Heath Ledgers ansigt på min skærm gav mig en klump i halsen, som jeg alligevel ikke får det ofte. 27 år blev han, død af en overdosis af sovepiller. 27 år, og alt var så lovende. Han kunne være blevet den bedste. Han havde den smukkeste kvinde på jorden. Jeg ville så gerne have set, hvad han kunne være blevet til, Heath Ledger. I morgen ser jeg Brokeback Mountain igen, for jeg savner ham. Så ser jeg måske The Dark Knight igen. Og Brokeback Mountain. Og så sidder Jake Gyldenhaal fast, han er stadig i live, så ser jeg måske Donnie Darko. Så tager jeg mig måske sammen og ser Prince of Persia, så bliver jeg skuffet og ser Brokeback Mountain igen. Så Monster. Fucking Åmål. Så Tekkonkinkreet. Så savner jeg Heath Ledger og jeg ser Dark Knight igen. Christian Bale, jeg ser The Prestige igen, American Psycho, måske skulle jeg også se Batman Begins og de andre Batman film. Heath Ledger. Tim Burton, Tim Burton, så ser jeg måske Corpse Bride så jeg kan tilføje til min spilleliste med sange fra Nightmare Before Christmas. Heath Ledger, mand, hvor blev du af?