9/8/11

... soon.

Jeg inhalerer appelsinjuice fra en lille karton gennem et sugerør på daglig basis. Min mor laver stadig min madpakke og vasker mit tøj. Jeg bruger otte af mine vågne timer foran min computerskærm, hvor jeg fniser af penisjokes og prøver at outsmarte andre som mig selv, når jeg ikke spiller Sims eller bygger en forlystelsespark i Rollercoaster. Min største ambition for det voksne liv er at få en tatovering af en Pokémon. Jeg har lige brugt 50 kroner på en Legend of Zelda-nøglering og jeg har brugt ti minutter på min øjenmakeup her til morgen. I går brugte jeg en time på at ligge i min seng og flæbe hos min mor. Jeg gør alt, hvad jeg kan for at vinde over min 12-årige lillebror i alt tænkeligt, og jeg kan ikke engang varme en pizza i ovnen uden at ødelægge noget. Jeg er på doven til at motionere, jeg brokker mig og skælder ud og håner. Jeg tror, jeg er den klogeste, smukkeste, bedste, jeg leger, spiller, hoverer, CN, PS2, TV3. Jeg vil altid være et barn.