3/12/11

Boom goes the brain

I torsdags tog jeg i skole, som jeg jo desværre skal gøre hver dag. Jeg havde det fint om morgenen; jeg skulle møde klokken ti - men så snart jeg landede i skolen til samfundsfag og fremlæggelse, som jeg lige knapt kom igennem med nogle meget tålmodige klassekammerater, men lige efter jeg havde sat mig ned, smeltede min hjerne helt sammen, og jeg måtte ringe til min mor, der måtte køre mig hjem i regnværet. Jeg døde, da jeg kom hjem. Nu er det lørdag, og jeg kan slet ikke huske de seneste to dage. De er helt væk. Væk i en feberdrøm. Som en lille trøst har min mor dog købt Pokémon White til mig, det kan jeg da huske. Så det har jeg spillet, og jeg er faktisk super positivt overrasket. Jeg har selvfølgelig valgt Snivy - Smugleaf - som min start, da den er tæt på at være den sejeste start ever. Lige nu sidder jeg stadig og overvejer, om jeg skal tage til generalforsamling, hostende og hakkende. Jeg er træt. Jeg har stadig feber. Jeg er blevet belønnet med Pokémon og en madras foran brændovnen. Jeg er ikke rask endnu. Picture old and only somewhat related.