3/27/11

only dis one txting me

Det er sjovt, som det skulle komme bag på mig, hvor meget jeg skulle gå hen og savne dig. Det må være det der med at blive forelsket på ny, lidt bange for at blive skuffet, men for draget til at slappe af. Jeg tror ikke helt, jeg havde forstået, at du skal være væk i en uge, for jeg har tjekket min telefon hvert kvarter hele dagen. Jeg tror, jeg distraherer mig selv lidt, men det er vel også det, man skal. Jeg har spillet Pokémon siden jeg vågnede klokken 10 og til nu... klokken 22. Darmanitan lvl 56, Galvantula lvl 39, Woobat lvl 41, Serperior lvl 51, Zweilous lvl 52, Druddigon lvl 36; jeg roder rundt med Elite Four. Jeg tror, jeg tager min DS med på flyet til New York, New York om en uge. Jeg har vasket tøj, vasket tøj og hængt tøj op, og vasket tøj. (Her indså jeg så, at jeg havde glemt at tage tøjet ind igen), dermed også taget tøj ind. Mor har fundet 30 lus i Axels hår. Jeg børstede ikke tænder i morges. Louise, kom for helvede tilbage. Det suger i maven, når jeg tænker på dig.